星期二, 9月 13

藍天

周一因為工作關係,沒做運動,好累哦……
這陣子天天運動,忽然一天不做,有一種骨頭散了架的感覺。

讓我報告一下阿嬌的進展……
她由第一次下水罰站,到現在已熟知池邊哪一個出水孔的水力最強,著實是進步了不少。
加油啊!

被晚上的雨水洗過,今早的天空藍得非常可愛。
藍天,我愛你喲……

3 則留言:

匿名 說...

你就好啦,成日有羽毛波玩!
我真係好想去玩,但book不到場,真的好失落。
有冇人屋企附近有公園,可以用來打公園羽毛球呢?

匿名 說...

我都好想成日有得打波,夜晚book倒場的話記住叫我~~

Mira 說...

這星期人人都因為「工作關係」冇得打波,惟有另尋出路。