星期二, 9月 20

變態佬

我今朝撞到變態老啊!
與大部分女性的反應相若,撞到變態老時,都是懞0下懞0下的。有心人裝無心人,禽獸的反應永遠比妳快。
今天因為打波地點未去過,要預時間蕩失路,所以今早起得特別早。
7點2擠入車廂,竟然滿車都是人(事後與艾古妮絲說起才想起那時正是上學繁忙時間)。進入車廂後,完全沒注意到竟然被變態老從後襲擊,到發現時,車廂很嘈,我當時的喝罵聲只有牠和站在我身邊的學生妹聽得到。我真笨!事後想起來,真後悔今早沒有鬆牠一肘,竟讓牠逍遙法外。
這名變態老能夠0甘神心晨早起來搞學生妹,這種決心實在應該讓人欽佩。可惜牠把努力用錯地方,可惜!可惜!

9 則留言:

匿名 說...

M,我都遇過呢D變態佬,當時我在巴士上層坐,個變態佬就坐我隔離,然後放低個背包,再"懶"係怕凍咁用風褸蓋住自己個身同個袋,然後佢竟然用隻右手伸過黎左邊摸我大脾!正賤人!因為佢有件褸遮住,所以其他人都睇佢唔倒!
我發現o左之後就即刻打999,結果一齊去o左警局!o個日仲要係我阿"女麻"生日,搞到好晏先去倒食飯,食食o下d警察仲打黎話要再問我o野!真係令人身心都好疲累。

其實當時好驚o架,過後有成年都好怕一個人搭車,希望你唔會好似我咁,受隻禽獸影響喇!

Mira 說...

我幾十歲人就唔係好驚,反而鄧成車學生妹驚D。而且?條友正一冇膽匪類,搞?成個站都冇咩起色,額頭簡直係「作」住loser大字一個。LOSER!!

匿名 說...

嘩!我細個o個陣都o係巴士上俾色狼非禮過。當時唔識驚,但成個人呆左。當知道俾人搏懵後,個賤人已經速速落左車,投訴無門。可能因為咁,令我日後變得「思想開放」,以平衡心理!(好美色,又不怕睇四仔[當然是自己一個時!])

匿名 說...

我還沒試過俾變態佬襲擊:P,不過!
我都要說一句:不要傷心生氣,從你的文字裡,我已經知道佢不再配做一個人,只是一隻禽獸,從此只能偷雞摸狗度日。

梁偉洛 說...

嘩!小心D!
唔知可唔可以用電話拍低佢呢?

匿名 說...

你睇香港幾多變態佬,4,5個女(舊)同事已經有3個遇過!

Laigoo 說...

呢個世界セ人都有, 遇?變態佬, 最緊要鎮定, 再大聲喝止佢, 通常呢類怪獸都係?小如鼠...姊妹們, 小心D呀!

Mira 說...

我咁大個女,總共遇過三個變態佬,加埋其他姊妹的數字,以此估計,香港有七百萬人,一生中閒閒地有七百萬人次的變態佬事件發生。條公式好難理解,正如這些變態佬的心理一樣,都係好難理解。女士們惟有堅定抵抗!

陳花 說...

miranda, 變態佬趁多人犯事真的太可怕了!!一多人時我都會特別小心呢!你沒有大礙就好了!

有次搭巴士,有個女人忽然大叫:「非禮呀!」雖然都不算細聲,但D人(包括我)只有眼望望,好似幫不上忙似的,那男人就扮晒冇野話:「黐線!照下鏡先啦你!豬排!」好過份呢!

我小學時都有被非禮過!!因為成條街得我同個男人,一定唔係誤會囉!事後我話俾阿媽知,阿媽唔信我,仲周圍同鄰居講,飲茶的時候又拎出來取笑我!我覺得呢D先令到受害人無法承受和不敢報警!
我覺得connie好犀利呢!咁勇敢報警!真不該姑息這些人渣!