星期二, 9月 6

咬月利

「昨晚中醫跟我說,我很嚴重,陰陽失調啊!」

還說得好像發現新大陸,碰到神醫一樣的語氣……我咬月利……

早跟你說過無數次,以你的情況,早應垮下來了,你的身體已經發出最後通諜,不要死撐下去,看醫生啦!檢查身體啦!做運動啦!不要再編造借口了。

你的歪理騙得到我,對你自己的身體又有甚麼好處呢?

不過,你死,我不讓你死嗎?與我何干?

4 則留言:

阿菇 說...

係人都知佢陰陽失調啦,佢講出來的時候差點忍不住爆笑。

匿名 說...

咩場合講?又係o係房大嗌出黎?
佢好似周身都有事,之前又話眼有事又唔知邊度有事,不過就係因為佢自己咁多事幹都自以為頂得住,所以先覺得你o地班人無用,少少o野又話唔舒服早走請假~~

匿名 說...

我表哥o既忠告可能太驚駭,她像聽不入腦;第二個中醫話佢陰陽失調,就大驚小怪。其實人人都陰陽失調架啦,只睇程度?!
佢只係揀「冇咁嚴重」來聽?!

匿名 說...

當場我只可以啞左...
然後傻笑,話:嘩,個名堂好厲害...
陰陽失調喎大佬,好嚴重喎!
其實我腦入面第一個聯想到的都是:練功 :p