星期二, 5月 30

Maltesers雪糕

最近迷上了雪糕.

第一次,做了綠茶雪糕,煮過頭,變成了蛋花湯.
然後,還是還原基本步,做最基本的vanilla雪糕,一take OK.
再然後,做了豆腐雪糕,記得那時候在Rachel家試味時,我最喜歡就是這個了.
這個周末,我開始嘗試有餡料的雪糕.侄仔喜歡吃朱古力,就試做Maltesers雪糕.那次示範,阿May做得真的很好吃,一試難忘.
我媽昨晚才因為吃了炒蜆又痾又嘔,今天已嚷著要我給她吃這個雪糕.
其實這款最易做,因為不用煮,肯定不會變成蛋花湯,材料又少又易找.

材料~
Maltesers 150g (一盒有100g)
蛋 2個 (蛋白,蛋黃分開)
淡忌廉 250ml
糖 1湯匙

做法~
1. Maltesers打碎,備用
2. 蛋白,淡忌廉分別打至企身,備用
3. 蛋黃加糖,隔熱水打至淺黃色忌廉狀
4. 先後加入Maltesers碎,忌廉,蛋白
5. 放冰格冷藏4小時.DONE!~

1.
2.








3.









4.


4 則留言:

阿菇 說...

點解你講得好似好容易咁?...

你話我食唔食得呢...

Mira 說...

不是我講得容易,是真的容易.
但不竟絕大部分是忌廉和盒幾兩盒朱古力.
韜韜話齋:利口不利腹!

匿名 說...

好利害呀!!真的想不到你識整雪糕,看到相片好想吃呀^0^....你的髮型師上

Laigoo 說...

大隻妙, 你就係有做chef的talent! 我好耐無食過你做的meal or dessert 啦. D 雪糕好吸引?!