星期三, 8月 31

努力啊!


在這麼惡劣的環境下,仍然可以撐下來,人呢?努力啊!

6 則留言:

匿名 說...

啊,我見倒我影o個幅相啊!

陳花 說...

Miranda,張相好恐怖....係咪公司氣氛都係咁...
原本你個日記都好地地,但見到呢張藍藍地的相,十分詭異了!

加油啊!你得0既!支持你呢!FIGHTING~~!!

Mira 說...

我鍾意藍色
特登?
唔好咩
你睇我個template就知啦

匿名 說...

藍色是很好看。但這張相的確詭異了點。

匿名 說...

嘩,個辦公室好陰冷...
你工作的地方是這樣的嗎?

Mira 說...

你0地見我成日扮雪人就知啦
尋日唔知邊個蛋散日頭白白全速馬力開足分體
16度啊!老細
D「 」有病又唔睇醫生
成日0係度散播細菌
一D公德心都冇
造成空氣污染,又失驚無神製造噪音,咁唔環保,想點呀?