星期二, 8月 30

時差

似和乎和任何人的相處,都出現了時差的問題。

主人打給我,我正在手忙腳亂掏錢付賬,我聽不清楚她跟我說甚麼...
主人:「......」
我:「你阻住我付錢啊!」
主人:「.....」
掛線——

媽媽生日,我回到家,待她看完還珠格格第N次重播,坐下來煞有介事問她想怎樣過...
我:「媽,你今個星期日想去邊度食飯呀?」
媽:「是但啦,食咩都好啦!」
我:「你生日喎!」
媽擰歪面,「咩都好啦,簡簡單單得啦!」

媽,重點是你要我記得你生日,我今次記得啦!其實我這幾年都記得的。
你盆冰水好冰啊!

3 則留言:

匿名 說...

阿媽唔捨得仔女駛錢o者,其實心中暗喜~~
我阿媽都係咁,成日話要o係屋企食,自己煮到一身汗!

phyllischan 說...

喂!幫我話俾伯有聽,已增至一百零三磅的「瘦妹」祝佢年年有今日。

Mira 說...

connie,
我的情況有D唔同,平時逢星期日都有成十個人來我家食飯,但身水身汗的不是她。

fit & smart girl,
我會替你轉達你的祝福,希望到時她不會再擰歪面。

謝謝各位!