星期五, 8月 26

神經喇叭

從前以為超巫已經是超級難頂,時移勢易,真的江山代有才人出。
新任台主神經喇叭可以洗盡渾身解數,隨時令你覺得人生實在太痛苦,想馬上推窗了此殘生算了。
其實我比較同情男生,親眼看過她把大好青年折磨得面青唇白。她有本事每5分鐘尖叫求救嬌嗲一次,令男丁經常處於齋坐狀態,完全無法工作,只能乖乖的在旁為她服務。
一眾女兒家可以避過一劫嗎?同樣難逃一劫。
只要方圓十里內不見男丁,神經喇叭仍然會將我們殺個片甲不留。
「哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈(帶喘氣聲),唔該晒你呀!」
「0丫——(咩事呀?見到老鼠嗎?)我好眼目訓呀!」
「Tool Box去0左邊呀?0丫!死啦。」
「鬼劃符咁,點睇呀?」
小姐,是我作法劃符的嗎?你問我,我問邊個?你自己問寫0個個啦。
以上所有對白都響徹全層,真的是全層啊!

天啊!求求你,放過我吧。
我天生患有專注力缺乏症,心血又少,稍為風吹草動都會魂魄唔齊。
請你修理一下個神經喇叭啦。
不要再失驚無神大喇叭,可以嗎?

上天終於聽到小女子的禱告,這兩天神經喇叭終於收聲了。
佢話佢感冒喎!雖然她依然為是否帶口罩長篇大論……
我會好好享受這片刻的寧靜。

9 則留言:

阿菇 說...

我很高興你有同樣的想法,即係唔係我對佢有偏見,或者唔抵得人啦。

都唔知調個市場部過?坐做乜,佢成日要講電話,講得又大聲過人,佢約親人?時間地點、點樣嗲人幫佢登??內容係人都聽到。我以為我自己講?大聲唧,已經唔夠阿巫姐?,再?多個真係夠命,所以我呢排又要塞住對耳。

呢兩位阿姐人仔細細,都唔知點解咁有中氣,淨聽笑聲都知佢?身體健康,唔怪得知瘦到條柴咁仲要減肥都減唔死啦。

匿名 說...

我真係未見識過有人比巫姐更勁o咼,有機會叫埋佢出黎打波,等我見識o下喇!

匿名 說...

connie, 你傻o左啊?o個位阿姐真係超無敵難頂,無謂為o左見識令自己受罪。

匿名 說...

我想問她坐在哪裡?

Mira 說...

大好青年「力先生」前面
哈哈!今天神輕喇叭仍然處於靜音狀態。
哈利路亞!

匿名 說...

咁前面咪好嘈囉?巫姐咪有伴囉?
有人陪佢傾偈又有人同佢一樣咁好中氣,好o岩o咼佢兩個,都係一樣咁「lady」~~

阿菇 說...

我就覺得有競爭喇,你應該清楚巫姐那不喜歡被人搶風頭的性格。

匿名 說...

我係俾火蟲玩死左je...
當然,喇叭小姐都辣過我唔少...

匿名 說...

為免誤會,那是辣(lat3),即令人氣憤、煩躁,不是hot那個辣。btw,她一點也不hot。