星期二, 6月 26

警告:如果你今日心情麻麻地,唔好睇呢篇網誌。

我頂!
究竟你地想我點呀?
做得慢要鬧,做得快又鬧,仲話我炸爆你信箱?
咁你兩位阿姐玩晒啦!

「我終於嘔心瀝血幫你睇晒份稿0勒,有好多桶血都係為你而流0架!」
死線好似過0左好耐咯喎。


「改漏0左0勒!」
又係你當初叫我一隻字都唔好改0既。


「要check呀!」
我已經向一萬個人check過,個個都有唔同0既版本,點check呀?


「要前後對呀!」
前前後後0既內文,每一稿都有0野改,每一稿都要前前後後對,我已經對左一萬次0勒,但係你臨尾仲係要改,對唔住!我真係睇漏眼。


* * *

「要跟呢個咁咁咁0既次序!」
我跟政府0架喎……

「政府有時都錯架!」
請問正確0既次序係宇宙邊個角落呢?等我坐太空船去搵。

「如果你有留意,你會發現呢個係咁咁咁,0個個係咁咁咁。」
原來呢個0既真正身分係FBI,0個個係KGB。

哦……原來宇宙0既秘密0係你個腦入面。


頂完鬧完……舒服晒!!

4 則留言:

匿名 說...

哈哈哈!心情唔好的人看完妳這篇後係會笑的,因為妳已經幫佢鬧咗佢想鬧的,雖然不是全都一樣,但卻收異曲同趣之效啦!哈哈哈!

匿名 說...

歡: 是的,心情唔好的人看完這篇後會笑的,哈哈哈哈......不過我想像不到Mira鬧人的樣子。

Mira 說...

將快樂建築0係我0既痛苦之上……
嗚……嗚……

匿名 說...

POISE! POISE!
DEEP BREATH!
COME BACK, EQ!