星期三, 12月 6

忽然得道

激氣……冇晒
想殺人0既念頭……冇晒
想殺自己0既念頭……都冇晒

究竟我食錯藥定係忽然得道呢?

答案係……瑜伽。

望著正午的太陽做sun salutation,立刻會變得好虔誠。
在草地上做mountain pose,平衡感馬上找到了。
在參天綠樹群中做tree pose,我做到的樹式平衡馬上被正前方的真樹比下去。
最後發覺原來曝屍荒野真的不好受,因為在正午的太陽底下做corpse pose,無法維持太久,曬得我面珠仔赤赤痛。

運動過後,懶理兩個小時內不可進食的健康規條,以瑜伽蓆充當格仔檯布,齊齊野餐。
三文治……有!
水果……有!
還有一大盆五彩雜菜加橄欖油。

P啊,我們的瑜伽大師,何時帶我們向野外進發,鋪開瑜伽蓆天人合一呀?

1 則留言:

匿名 說...

啊,壓力好大呢。我唔係瑜伽大師呢!
等我多兩三個禮拜得唔得?我要溫習準備考急救試,而且hamstring傷左,不但好多示範未必做到,而且自己的體位水準也有退步跡象,除非大家唔介意...