星期三, 1月 4

不事生產

我是一個不事生產的編輯,舊的一年剛過,又是埋單計數的時候,當人人都坐擁幾十本書的時候,我就手手腳腳數得晒。
深夜開機才知道明天要照肺,早知如此,何必當初……洗澡,該儲備多點老泥,否則好易被「省」到入肉。

4 則留言:

匿名 說...

你的是起高樓大廈,另一些人不過是起青BB木屋。這樣比,究道誰是「不事生產」呢?
況且,佢俾多少書你跟,係佢o既責任,你只係follow order.
不要「長他人志氣」,要不卑不亢啊!

匿名 說...

不用洩氣,也不要覺得不高興。
講真我對佢講既野,好既壞既都不會再像以前那麼在乎。好既咪聽下囉,衰既咪忘記佢囉。
好似佢話我EQ高,我講出黎你地都笑啦。

匿名 說...

對!唔好咁唔開心喇,你真係當佢傻o既算喇(事實上我真係覺得佢係傻o架!),傻o既人講o野,當耳邊風算喇!
捱多些少時間,你又可以從新開始o架喇,向前望吧!

阿菇 說...

Miranda借個位黎先。

Nicky,我們笑並不代表我們說你EQ低,只因我覺得真正的EQ高不是我們想像的簡單。不過無論如何,你心地好、溫柔善良、為人設想是不爭的事實,別因我們笑又不高興啊。