星期一, 5月 14

單車@大水坑

星期六按計劃去大水坑踩單車,雖然好幾位友人都因工作關係不能來一起玩,但不要緊,工作都好緊要架,玩樂這檔子事,可以下次再一起玩嘛,我隨時候命。

這次按計劃由大水坑出發,到達大埔還有充裕時間,可以吃吃下午茶充一下電,也讓力奇大哥吃個遲來的午餐。
艾菇尼斯和力奇的單車神技愈見進步了,而且又叉足電,在烈日當空下,仍然能從容不迫大踏步向前進發。


至於P嘛,大水坑單車店六時關門,五時半,我們終於在大埔親眼見到大忙人菲力的身影了。好高興哦,終於見到面了。

天氣其實已經很熱了,不知道還可以踩多少次呢?

5 則留言:

匿名 說...

我要去我要去我要去我要去......

by一個非常後悔遲o左上黎睇的人

Mira 說...

「...玩樂這檔子事,可以下次再一起玩嘛,我隨時候命。」
by一個後悔沒有打電話給「一個非常後悔遲o左上黎睇的人」的人

匿名 說...

下次搵日唔駛朝早返工既,著短褲,踩得仲爽!

匿名 說...

哈哈~~咁你下次記住call我喇o咼~~
(唔,應該係我要密d上黎睇至真~~)

匿名 說...

其實都唔駛太過怕熱啦,只要做足防曬工夫,帶多件衫去換,飲多D水,唔好中午出發,就應該仍然好玩!