星期一, 5月 7

趕快行動

聽到A和N去踩單車安全到步,路程超額完成;P又話成功挑戰1小時15分鐘抵達大尾篤破晒紀錄;T話好掛住上次一起去大尾篤踩單車既開心事,想不到已經好多年沒有踩過單車,而可以抵達大尾篤,成功挑戰自己。
牙癢癢又想大伙兒再去踩一次,雖然我平日都有踩架,但係一大班人踩同自己一個踩感覺係唔同既。摘日不如撞日,就趁母親節前夕,再去一次好不好?
約定今個星期六,下午1:30,大水坑等。
報名請留字。

後記:應團員的要求,改為2:30

6 則留言:

匿名 說...

I am in (though not sure if i have to work on that day).

匿名 說...

A同N剛好看到這篇之前約了去打波波...你不如看看A會不會放棄打波波,去踩車車?

Mira 說...

A話踩車OK喎

匿名 說...

咁ok啦!我都鍾意踩。
一於放工過來啦。 ^^

Mira 說...

後記:應團員的要求,改為2:30

匿名 說...

我來遲了......
放晚10點幾先睇倒呢篇o野,唔知你o地今日踩車啊!>.<~~
我同彼今日無乜地方去,仲諗去邊度好,嗚嗚~~
下次call埋我嘛~~