星期五, 1月 26

棟篤小薯仔

小薯仔:阿頭,呢份文件交畀你,唔該你睇睇。
阿頭:嘩!我九十幾萬樣0野未做,我唔睇呀,我當冇收過,你冇0黎過。
小薯仔:...咁都得?

* * *

阿頭:你上個禮拜交畀我0個疊文件,我睇晒0勒,可以交番畀你0勒。
小薯仔:...呢疊0野suppose上星期尾要0架喎?
阿頭:小薯仔,今次你真係要請我食飯先至得0勒……(薯仔:吓?)我幫你睇晒0的0野喎。
小薯仔:(心諗)喂!你係我阿頭,我做完0的0野,你有責任睇0架喎。

* * *

小薯仔:印刷廠報價番0左0勒,請過目。
阿頭:點解印得愈多愈平0架?
小薯仔:...吓?我唔明點解你唔明喎?
阿頭:嗱!我畫圖解釋畀你睇0勒……你睇?印量唔同,價錢就唔同,你話價錢幾咁唔合理呢?咁即係「局」我要印多0的0既啫……
小薯仔:...(拂袖而去)…

* * *

小薯仔:阿頭,我做埋呢個月,唔做0勒。
阿頭:咦?我應唔應該恭喜你0架?
小薯仔:...(頭頂著火冒煙狀)...


(以上對話全由真人真事改編,絕無虛構。)

3 則留言:

匿名 說...

終於知你寫乜。

匿名 說...

又真係幾好笑。
但又真係有血有淚囉well。

Sunny 說...

通常呢種阿頭,都好好彩會有一班能力超班的下屬。而更加好彩的是,即使超班下屬相繼離開,新請回來的人依然是超班的,使他能安坐高位而薪高糧準。