星期三, 8月 9

霧鎖香江



是昨晚熄燈得不夠久?
抑或維多利亞港發生九級大火?
根本伸手不見五指。
連身為健康寶寶的我,也有點喉嚨痕癢。

6 則留言:

phyllischan 說...

在附近工作了半年,眼前這個景象其實好常見。

Mira 說...

這就更可怕,我們怎能對「它」習以為常?

匿名 說...

噢,情留半天我都係問人借,而佢又係問人借...睇完就還左...

Mira 說...

惟有再找找看。
謝謝力奇先生。

陳花 說...

天星啊!天星!!!!

我認為搞熄燈運動,不如搞熄冷氣運動,其實如果大家都打開窗戶,不開冷氣,條街就不會咁焗。

Mira 說...

舉腳贊成﹗﹗
我家家教極嚴,日間不准開冷氣,因我爸認為浪費電力。
其實只要窗戶大開,我家向西也不覺太熱。