星期三, 6月 23

女人打虎論

N咁耐之前有詹蛇既男人之虎論,今日呢庶有女人打虎論...


話說某日A同B討論人生大事,即係人生中既各種大事,唔係單一事件。

歡迎各界提出正想改反建議,如果今日立會順利通過,就為香江歷史寫上新的一頁。

對話擇錄~~



B說:

講真好多女人都會咁,包括我都係。只係你要多定少。

可能女人真係天生缺乏安全感

又或者需要好多愛

A說:

或者應該講女人係天生ask for安全感,無論佢有幾多優勢條件,都會不斷尋找

B說:

即內在覺得不夠?

A說:

男人唔會去搵安全感

打個比喻...即係好似男人唔鐘意食甜野,因為佢跟本冇呢個thirst

B說:

係,佢地覺得要刺激;而另一方面,有些東西又覺得已經好安全,唔使理

A說:

但係女人天生好似就有呢個需求

冇法...我懷疑地仲未擺脫原始人既思維同基因,女人要留在洞穴照顧小孩

所以佢要確保個洞穴畀到佢足夠既安全感,同時確保走左出去搵食既死佬許下既承諾「我一定會返黎」係千真萬確

B說:

最弊係男人知唔知呢樣野呢?

A說:

佢地唔需要知,亦毋須理會

B說:

佢地出去fever同野獸玩,都唔知會餓死老婆瘟臭屋

A說:

對!佢地最大既concern係對外要夠勇猛

B說:

因為屋可以再搵

A說:

對!

B說:

甚至瞓地下又如何

A說:

男人面對既risk某程度上係佢自己可以控制到

但係女人面對既risk係depend個男人既「可信」程度

我既結論係...男人同女人永遠唔會明白對方既處境

B說:

嘩!!!金句!

我要記低佢!

真係好正!

A說:

話明白都只係權宜之計,為左令女人「信」佢

B說:

佢地永遠覺得,你諗咁多做咩,出去同野獸搏鬥先算

但女人要顧住個仔

A說:

不如記住呢句:「就算返去森林生活,女人都係會面對同樣既困境。」

結果,有d女人練就一手抱仔一手打老虎既絕技

B說:

我終於明白點解現在d男人咁戀母

A說:

或者乾脆唔好生仔,咁就可以專心打老虎

點解呢又...

佢地懷念細個目擊阿媽一手抱住佢一手打老虎既情境?

B說:

反正你地d女人都會打虎,我去洞穴瞓下唔好?

A說:

勁啊!

一邊撩腳板一邊投訴d女人唔夠「溫柔」又「太叻」,搞到佢地咁無能

B說:

就算男人以為打左隻虎番來,諗住威下,點知個女人話我打左3隻喎

男人即刻咩勇猛都無晒啦

但係無人問,係邊個迫班女人最開頭出去打虎

A說:

哇...我地提出左一個驚世既女人打虎理論

B說:

所以有個中女節目,那個男人咪講唔會跟朋友討論自己女友或老婆工作叻

A說:

女人打虎直頭係一個model

你擺乜野入去都predict到outcome係點

B說:

點apply其他先?

A說:

好似你頭先咁講

點解會有宅男、戀母男...?

點解會有中女、援交女...?

點解女人要安全感,男人卻唔要安全套?

B說:

Oh yes!



特別鳴謝:

A&B授權轉載

鴨寮偷聽器免費提供無敵GPS定位納米偷聽器

5 則留言:

平望 說...

結論都係女人太可怕...

Mira 說...

女人太可怕......男人攝灶隙

安靜 Annie Lam 說...

哈哈哈哈哈....樓上兩位搞到我笑咗好耐~~~

Sue 說...

just to say hi~ haha! 講既野都岩,但最好唔好畀d 仔知道呢個秘密

Unknown 說...

都幾中point~~~haha