星期一, 11月 19

今季鐵人賽事完滿結束

而家已是深秋時份,只有腦袋唔正常既人先至會去海灘游水。

尋日去左南灣比賽,海水真係好鬼凍,簡直就係冰水,我估海水溫度只有十幾度,身體一與海水接觸,唔係遇冷縮下縮下咁簡單,而係好似卡通畫面咁,成個人即刻冰晒硬晒,對身體循環機能同埋神志都有好大影響,0個一刻,係自己同自己既身體搏鬥,同旁人一d關係都冇。

而且清晨時份落水,真係好攞命。

如果唔係因為比賽,我係打死都唔會落水既,所以我真係好佩服日日去海灘晨運既公公婆婆,尋日見佢地游得不知幾咁疏乎,有d濕住個身仲著住泳衣係岸上行黎行去,真係好堅呀!


隨住尋日最後一場比賽結束,今季鐵人賽事已全部比晒勒,我真係全部完成晒,亦未試過畀人抬出比賽場地。

對我個人黎講,已經好唔簡單。

雖然無攞過獎,亦試過包尾添,但係每一場都學到唔同既野,從經驗中一點一滴咁學習係好開心既。

每一場都在某d方面有所進步,係最值得自己高興既地方。

沒有留言: